luni, 7 februarie 2011

Bucegi(Malaiesti),24-25 iulie 2010

O drumetie in Bucegi la Malaiesti cu ,,dormit,, la cabana peste noapte.Am plecat cu copiii mei,Silviu si Daniela si inca o pereche de tineri din Bucuresti,verisoara Danielei.Am lasat masina la Dihamul militar si am urmat traseul Poiana Izvoarelor -Tache Ionescu -Malaiesti.Ziua am petrecut-o urcand Caldarile Vaii Malaiesti pana aproape de hornuri.
Seara ,afara s-a aprins foc de tabara ,s-a cantat,a fost o veselie care a tinut pana pe la 1 noaptea,oricum nu am dormit absolut de loc,pe langa forfota din cabana a venit o vijelie cu tunete si fulgere de parea ca se darama muntele peste noi.Pe la 3 noaptea am iesit cu Daniela afara sa cautam toaleta si am dat peste un caine alb si latos care s-a dat la noi pe intuneric ,era gata sa fac infarct nu alta.Dimineata aveam de gand sa urcam prin hornuri pana la Omu,dar am renuntat ,am facut o plimbare pana spre hornuri si am coborat pe Valea Glajariei dar asta intr-o alta postare.
Asa ne asteapta Bucegii azi!








Spre Poiana Izvoarelor.

Pe traseul Tache Ionescu traversand Valea Bucsoiului.

Un popas pe traseu.






























































De la cabana vom cobori in Valea Glajariei apoi vom urca la cabana Diham.












De aici am urcat la Cabana Diham pe o panta care nu se mai termina si pe o ploaie marunta,mocaneasca.Au  fost doua zile faine pe munte,mai putin noaptea la cabana, ca nu am dormit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...