luni, 7 februarie 2011

Bucegi (Sinaia-Cota 2000),7.11.2010

 Dupa cativa ani traiti departe de tara,m-a prins un dor de muntii mei.Desi era toamna tarzie am dat fuguta pana in Bucegi ,prima zi am urcat la Babele si Caraiman iar acum, a doua zi ,m-am indreptat spre Sinaia sa urc la Cota 2000 si de aici sa fac o plimbare pe platoul Bucegilor..Drumul lung si in urcare sustinuta de la gara pana la telegondola din partea superioara a orasului Sinaia m-a doborat.Era foarte cald si poate eram si nerabdatoare sa ajung mai repede sus.Ajung la Cota 1400 schimb mijlocul de transport pe cablu si prind inaltime spre Cota 2000.


Refugiul Salvamont si cabana Miorita de la Cota 2000. 


Piatra Arsa
Costila si Caraimanul.

Varful Jepii Mari.




Piciorul Pietrei Arse.


Poiana Tapului.
Jepii Mari




Jepii Mari ,Piciorul Pietrei Arse.



Culmea Doamnele in departare.





Furnica

Piciorul Pietrei Arse,se vede poteca ce duce in Poiana Stanii.

Sinaia
Cota 1400



Castelul Peles
Salvamont Sinaia



Cabana Miorita

Am ajuns pana aproape de Piatra Arsa ,am facut o pauza langa frumosii jnepeni apoi m-am intors pe deasupra abruptului pe sub Furnica urcand pe langa cabana Miorita la statia de telegondola si a urmat coborarea.A fost o hoinareala de placere intr-o zi superba de toamna lunga si calda.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...