sâmbătă, 12 februarie 2011

Zarnesti-Valea Barsei,16.09.2010.

   O plimbare pe Valea Barsei pe sub Piatra Craiului intr_o frumoasa   zi de toamna,    pe soseaua ce duce   spre Plaiul Foii.  Incerc  sa merg mai   sus ,fara   nici o   tinta precisa...dar constat ca pe ambele parti ale drumului sunt mai multe stani amplasate,dar inca nu  m-a latrat nici un caine,nici nu se prea vad poate sunt plecati cu    oile....Trec de o stana      pe partea    dreapta si    in urma mea e   atacata o persoana de multi       caini,pesemne ca pe mine nu m-au simtit cand am trecut ...Deabia acum   realizez in    ce situatie m-am bagat...am frica de caini inca din copilarie cand am si fost muscata   de cateva ori.Asa ca trebuie sa gasesc o solutie pentru intoarcere .Plec mai departe pe vale.La  intoarcere    m-am urcat intr-o caruta ,   astfel am rezolvat probleme cu cainii de la stana!






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...