duminică, 29 ianuarie 2012

Colfosco-Passo Gardena,singura,12.09.2007.

Azi,Ugo urca de unul singur pe Sella deoarece eu nu aveam echipament,Mirella si Elio vroiau sa faca cumparaturi la Corvara,asa ca am profitat de aceasta situatie si am urcat singura pana in Passo Gardena pe distanta de 10 km pe un traseu paralel cu soseaua.Ajunsa aici am urcat inspre Sella mai intai de unde 
am facut poze inspre Colfosco,apoi am urcat pe partea opusa inspre Cirr,de unde se vede foarte bine zona Val Gardena,cu Ortisei,Sassolungo si chiar Alpi di Siusi cu inconfundabilul sau Sciliar.


















Sassolungo
Drumul spre Colfosco
Cirr

Pasul Gardena



Pescosta

Sella
Val di Mezdi
Sella
Ciampac
Sella
Colfosco

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...