duminică, 24 martie 2013

ITALIA-Cinque Terre,4.08.2012.

 O plimbare cu motoscuterul pe soseaua ce strabate Parcul National Cinque Terre cu varul mea ce abia il  cumparase .Am plecat din La Spezia pe o caldura sufocanta ,chiar si pe moto ma ardea aerul supraincalzit doar cand parcurgeam traseul in tunel ma mai racoream un pic.Un parcurs superb ,cu dealuri abrupte, cu vita de vie ce se cultiva pe niste pante ametitoare ,cu marea albastra la picioare si micile asezari jos pe vai unde marea se impreuneaza cu muntele...

 Riomaggiore ,prima asezare care ne apare mergand dinspre La Spezia.

 Accesul pe pantele astea si transportul strugurilor se face cu un sistem de foarte ingenios ,o colivie care se plimba pe niste cabluri..
 Riomaggiore




 Riomaggiore











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...