marți, 19 martie 2013

Cinque Terre-Portovenere,9.09.2012.

 Dupa pauza de o ora de la debarcare venind de La Spezia ,aici,la Portovenere m-am reambarcat spre Monterosso ,ultima destinatie a excursiei,cu acostari in patru din cele cinci localitati ce alcatuiesc Parcul National ale Cinque Terre.


 De la Portovenere ne indreptam spre Riomaggione unde se si acosteaza.




 Riomaggiore ,agatat de munte...aici au fost inundatii teribile in urma cu un an ,pur si simplu suvoaiele de apa au dus in mare tot ce au gasit pe ingustele stradute...

 Manarola


 Sus si jos vedem Corniglia ,singura in care acostarea navelor nu este posibila.

 Si am ajuns la Vernazza.


 Lasam in urma Vernazza si ne indreptam spre Monterosso unde vom debarca ,imbarcarea pentru reantoarcere spre La Spezia se va face peste doua ore,timp mai mult decat necesar pentru vizitarea locului.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...