marți, 26 martie 2013

Prin Fundata pe Coltii lui Pitigoi,26.10.2012.


 Am lasat masina sus in varful dealului si am plecat pe coclauri prin satul Fundata ,nu stiam precis ce traseu sa urmam, mai bine zis ce drumeag de tara sau poteca prin gradinile oamenilor,am zis ca ne orientam la fata locului.Nu mai batusem la picior satul asta ,doar ce cunosteam din Google Earth.Fusesem pe dealurile din Moieciu de Sus spre Coltii lui Pitigoi asa ca in timp ce coboram dealul am zis ,hai sa cautam Coltii lui Pitigoi si din partea asta.Zis si facut !

  Coboram printre brazi,sarim garduri si ne afundam in vale intr-o mlastina ,cautand o spartura in gard sa trecem dincolo ,ca de sarit nici vorba atat era de des si inalt....pana la urma reusim sa trecem si ajungem intr-o gradina ,bine macar ca era a unei gospodarii parasite si ajungem la drumul principal...
 Asta era casa parasita,noi vom ajunge pe partea cealalta ,undeva sus in stanga in varful dealului spre Coltii lui Pitigoi.Traversam drumul de tara,urcam un pic si gasim niste stanci pe care ne cocotam  si facem poze .Avem o frumoasa panorama a satului de aici.

 Urcam apoi pe un drum de pamant ingust ,pe Padina Ursului,pe drumul ce duce pe culmea dealului spre Moieciu de Sus.

 Ulita era cam stramta pentru toti, avea un singur sens de mers ,de sus venea o ciurda si am eliberat drumul.De abia ce am sarit gardul si inaintam spre varf ,am fost atacate de niste dulai de la oi,starniti de catelul Oanei.

 De aici vrem sa ajungem la Coltii lui Pitigoi ,stiam directia dar trebuia sa mai gasim si drumul...si cum nu l-am gasit, am parcurs palcul de copaci, de fapt o mica padurice foarte incalcita si am iesit pe partea cealalta unde am ajuns langa doua gospodarii...
 Inaintam pe curba de nivel pana la un loc mai inalt pe niste stanci,un loc foarte frumos,la inaltime, de unde admiram frumoasele privelisti spre vaile si dealurile din Moieciu de Sus pana in Bucegi.

 Traversam poiana si deja suntem deasupra Coltilor lui Pitigoi.Sedinta foto si apoi intoarcerea pe alt traseu la masina .
 Un loc superb cu imagini deosebite si un amanunt pe care nu-l voi uita niciodata.M-am impiedicat pe Coltii lui Pitigoi ,am cazut ,mi-am julit genunchii ,era cat pe ce sa cad in gol....mi- a stat inima in loc pret de cateva secunde ...:( Asta inseamna lipsa de concentrare pentru un moment ).



                                                                                                                                                                                 












































































































Biserica din Drumul Carului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...