luni, 25 martie 2013

Din Zarnesti in Magura,jud.Brasov,6.10.2012.


 Vreme buna,toamna lunga si dor de duca ....Din gara Zarnesti plecam spre Gura Raului si mai departe pana la Fantana lui Botorog ,la masa care ne astepta sa ne potolim foamea si sa ne odihnim picioarele .E foarte cald si aici e mai racoare...Odata ce te opresti si incep muschii sa se relaxeze,cu greu te mai asterni la drum....dar totusi,noi vrem sa urcam in satul Magura ,mie imi este foarte cunoscuta ,merg foarte des acolo,de cateva ori pe an,dar pe aici pe partea asta n-am urcat niciodata.Traversam albia paraului vijelios si urmam drumul in serpentine prin padure in urcus.Iesim din padure si ni se arata versantul stancos al Pietrei Mici si o poienita foarte frumoasa langa drum,deja am ajuns in satul Magura.Mergem inainte iar la prima bifurcatie urmam strada principala . De aici avem vedere spre Cheile Zarnestiului.Pana aici mergem,pauza de gustare si inapoi in pas alert sa prindem trenul spre Brasov.Avem destul de mers pana la gara.Intram in padure si dupa doua serpentine am luat-o pe scurtatura si rau am facut ,ne-am afundat in niste paraie ca deabia am mai revenit la luminis.Eu am prostul obicei sa scurtez drumul si aproape de fiecare data o patesc ...urma sa fac la fel mai tarziu tot in Magura ,am coborit direct in Valea cu Calea ,intr-o vale ingusta ,fara poteca ,nici nu stiam pe ce lume sunt..
 Si ajungem in Zarnesti,Maratonul Pietrei Craiului inca nu s-a incheiat,mai sosesc inca alergatori...si am sosit si eu :))))


































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...