marți, 19 martie 2013

Cinque Terre-Monterosso al Mare,9.09.2012.

 Aici am stat doua ore ,venind de La Spezia cu vaporul ,pana la imbarcare pentru intoarcere m-am plimbat prin mica asezare ....Era foarte cald ,briza marii nici nu se simtea ,daca aveam costumul de baie la mine m-as mai fi racorit,ma uitam cu invidie la cei ce se balaceau in apa de un albastru cum rar vezi...dar neavandu-l ,am suportat cu stoicism canicula si am facut poze.






 Aici incepe un traseu amenajat pe versantul muntelui ce ajunge la Riomaggiore strabatand toate cele cinci Terre.Eu merg inainte in cautarea unui loc mai racoros sau chiar umbros,sa scap de soarele ucigator al amiezii...
 ....si mai vedeam pe careva in apa ,ce bine le era....

 M-am intors de pe alee si am trecut printr-un tunel de cealalta parte a localitatii,unde se gaseste o a doua plaja mult mai mare decat prima langa care acosteaza vapoarele.In tunel era foarte rece ,chiar frig ,l-am parcurs de mai multe ori pentru a ma mai racori un pic ...




 La belvedere.
 In asteptarea imbarcarii... Jos, distantandu-ma de Monterosso .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...