luni, 18 martie 2013

Piatra Craiului(Valea Barsei Mari)16 .11.2012.

O plimbare cu Oana pe Valea Barsei Mari intr-o zi de noiembrie .Am lasat masina la iesire din Zarnesti si am plecat spre Plaiul Foii.Am trecut de drumul care urca la Coltul Chiliilor ,nu am urcat pe el,am urcat mai sus prin padure si am iesit tot in acel drum dar sus sub munte.Apoi am coborat tot prin padure de mesteceni si am plecat mai departe spre Plaiul Foii.Am ajuns la o casa ciudata de forma rotunda.De aici ne-am intors seara la masina.A fost o drumetie usoara dar frumoasa in care am avut timp suficient sa admir Piatra Craiului care ma fascineaza de fiecare data!




































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...