luni, 18 martie 2013

Singura in Piatra Mare,17.06.2012.

Revin in Piatra Mare dupa 10 ani.Dar sa fac un scurt istoric al vizitelor mele aici.Prima data am urcat in 1976 cu grupul tinerilor din Autocamioane Brasov,cu care am facut cateva ture frumoase pe munte (Ciucas,Fagaras,Piatra Mare)chiar de Constantin si Elena,pe 21 mai 1976.Am urcat pe traseul de la Sapte Scari iar mai sus obosisem,nu aveam antrenament,si m-a purtat un pic in carca ,am poze,Mircea Rusu,erau doi frati,Mircea si Traian Rusu din Mures.A doua oara,eram casatorita ,am urcat cu sotul,cumnata ,copiii nostri Silviu si Delia si catelusa noastra Leslie,care avea cateva luni ,era un ghemotoc mic,negru si a urcat voiniceste pe langa noi.Era prin 1992.A treia oara am urcat in 2000 cu Delia si Ion.Ne-a prins noaptea la coborare si deabia am coborat pe intuneric.A fost o experienta neplacuta.Acum,azi,urc singura ,deci a patra oara.

  



 Aici ,odata ajunsa in poiana era mult mai cald si mai bazaiau si mustele...am ajuns la o bancuta ,tare vroiam sa ma odihnesc un pic dar era plina de furnici..parca tot neamul furnicilor se odihnea la umbra pe bancuta :))))
 Trec mai departe pe langa cabana si ma indrept spre varf,multi urca doar la cabana ,poate nu stiu ce inseamna sa ajungi sus pe varf......

 Portiunea asta de traseu mi s-a parut foarte obositoare poate din cauza caldurii....

 Popas langa Piatra Scrisa,un loc frumos bun de odihna si de admirat privelistile.

 Ies printre stanci pe platou ,si se schimba imediat si peisajul .
 Si am ajuns pe varful Piatra Mare.Aici vant puternic dar caldut doar eram in plina vara...

 Peisaje si flori.

 Valcelul Dracului
 La intoarcere m-am urcat pe  cele trei stanci ce marginesc platoul .








 Coborand spre cabana pe dreapta traseului e acest loc de unde putem vedea Valea Garcinului



 Lumea se retrage la vale....



 Traversez poiana cu brusturi si muste si cobor pe Drumul Familiar,din care fac o incursiune pana la belvedere de deasupra Prapastiei Ursilor .



 Am pierdut ultimul autobuz spre Brasov,asa ca am mai facut inca 10 km la pas pana acasa.Am redescoperit acest frumos munte , atat de aproape de mine si totusi in care nu mai urcasem de 12 ani . Mare pacat....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...