duminică, 17 martie 2013

Piatra Mare (Sirul Stancilor-Prapastia Ursilor),21.10.2012.

O zi frumoasa de toamna tarzie,numai buna de plimbare prin padurea ruginie.Asa ca am plecat in Piatra Mare cu Tatiana.Am ales sa urcam la Sirul Stancilor de la Dambu Morii pe traseul marcat Punct Rosu numit si Poteca Tiganilor.Il abordam pentru prima data acest traseu.A fost unul lung,interminabil,dar foarte frumos.Ajunse la Sirul Stancilor ,ne-am speriat de panta ce urma sa urcam,asa ca am luat-o binisor pe alt traseu marcat si am iesit in Drumul Familiar,de unde am ajuns deasupra Prapastiei Ursilor.Impresionate de acest loc,de privelistile ce se deschid spre varful Piatra Mare si Postavaru!De aici am coborat in Valea Sipoaia ,trecand pe la Canionul Sapte Scari ,apoi la Dambu Morii incheind circuitul !















































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...