luni, 15 iulie 2013

In cautarea Lalelei pestrite(Fritillaria meleagris),19 aprilie 2013.


In primavara asta am plecat in cautarea lalelei pestrite ,o superba floare destul de rara ,cel putin in zona Brasovului nu cred ca se mai gaseste in alt loc.Nu stiam locul exact unde s-o caut ,am gasit cateva  poze pe google earth ,nu eram sigura daca erau pozitionate corect,asa ca m-am decis totusi sa-mi rezerv o zi pentru a o cauta.Ajunsa in Harman ,am oprit la cetate si am facut cateva poze.La ora pranzului cand am ajuns era inchisa nu se putea vizita.De aici am plecat spre Podu Olt,iar aici am trecut pe lunca spre raul Olt cautand laleau mult dorita .Am tot cautat-o dar locul unde banuiam ca o gasesc era de alta parte a unui canal cu apa si nu puteam trece dincolo.Dincolo de acest canal era o turma de oi.Am strigat la cioban sa se apropie si l-am intrebat daca a vazut acolo lelele.Mi-a zis  sa trec apa ca le gasesc acolo.M-am tot dus de-a lungul canalului pana am reusit sa trec si m-am intors la locul mentionat,unde chiar le-am gasit si mare mi-a fost bucuria !
  Apoi am facut un popas pe malul Oltului.La un moment dat a aparut o turma de oi ce pasteau prin lunca raului,cu caini,iezi,capre ,fapt ce mi-a oferit subiecti pentru fotografii ,ca altfel lunca era cam pustie ,doar stejari goi,iar printre ei abundau salatele(grausor)de primavara ,iar din cand in cand se auzea cate un cuc cantand prin copaci.Scopul plimbarii fiind atins ,m-am intors multumita acasa.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...