duminică, 2 martie 2014

Traseul BA ,Darste-Postavaru,20 oct. 2013.

O plimbare nu tocmai scurta intr-o zi splendida de toamna calduroasa,prin masivul Postavaru.Am urcat din Noua intrand in traseul BA ,urcand de langa Zoo pe BR ajungand in culme intr-o poienita cu doua bancute ,loc de intersectie al celor doua trasee.De aici incepe urcusul propriu zis inspre Crucuru Mic.
 Culmea ramane in urma iar in fata mea ,la adapostul vantului,copacii mai pastreaza frunzisul auriu.Aici  nici nu mai adie vantul,iar razele soarelui atat de blande si calde te rasfata din plin.Dar ,din pacate nu e timp de zabava ,traseul e ,cred,destul de lung si necunoscut.
  Facem un popas deasupra Vaii Varna ,un loc superb de unde admiram toata Culmea Crucuru pana in Postavaru.Ajungem intr-o sa,exact deasupra firului vaii Varna,de unde incepe un urcus sustinut printr-o padurice tanara ,defapt un lastaris aparut in urma defrisarilor recente.Privind in urma ,vedem culmea si varful pe care le-am acolit pe partea stanga urmand traseul .Era mult mai scurt drumul daca am fi urmat culmea ,dar mi-am propus sa respect traseele,mai nou.Am patit-o de cateva ori ,abatandu-ma de la traseu si am avut cateva experiente cam neplacute.Punct de intalnire cu traseul TG ,ce coboara in Noua langa Poiana Soarelui urmand culmea Piscul Lung.

 Am urcat pe culmea Crucuru Mic pana la intersectia cu CG pe care am coborat prin Kermen in Racadau.Coborarea pe traseul  pe CG nu era o noutate pentru mine ,il parcursesem  inca de cateva ori .A fost o tura destul de lunga si obositoare dar in acelasi timp interesanta prin masivul Postavaru,  intr-o zi frumoasa de toamna tarzie.Coleg de drumetie l-am avut pe Stefan,fost coleg de serviciu ,acum un domn in varsta dar sportiv.In tinerete a batut toti muntii nostri,a avut chiar si motocicleta!




























































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...