marți, 20 ianuarie 2015

Poiana Brasov-Pietrele lui Solomon ,10 ian.2015.

Am urcat in Poiana cu prietena mea de drumetii Aurelia ,cu gandul de a ajunge sus in Postavaru,deoarece cu o zi inainte muntele arata feeric.Ajunse in Poiana insa,am gasit o ceata deasa,iar telecabinele nu functionau din cauza vantului puternic ce batea sus,doar telegondola urca ,la care se formasera o coada lunga ,era multa lume dornica de a urca....Asa ca am renuntat si la indemnul fiului meu care era sus pe partie si ne-a facut cunoscuta vremea de acolo...Ne-am mai plimbat prin Poiana apoi am coborat pe drumul forestier,in premiera pentru mine,un drum lung de cca.10 km dar foarte frumos decorat de maiastra iarna!











































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...