sâmbătă, 14 februarie 2015

Vulpea de la Dambul Morii,4 nov.2014.

Am ajuns la Dambul Morii pe noul drum forestier ce pleaca din cartierul Noua ,intr-o frumoasa zi de toamna tarzie si calda, cu amicii mei de drumetii, Gica si Bogdan.Am urcat si traversat toate poienile ce marginesc pe dreapta Valea Sipoaia si ne-am oprit in ultima ,langa o coliba .In aceasta poiana am zarit si chiar fotografiat o cucuvea ,apoi la masa fiind ne-am trezit cu o vulpe flamanda langa noi.Am coborat apoi si am traversat valea urcand spre Poteca Tiganilor ,loc unde culeg eu toamna ciuperci.






























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...