vineri, 6 februarie 2015

Postavaru(Noua-Kermen-Valea Cetatii)18 ian.2015.

Intr-o zi superba de ianuarie dupa un ger naprasnic cu temperaturi de -33,7 °C la Brasov si de 35,5 °C la Int.Buzaului inregistrate in noaptea de 7 spre 8 ianuarie,am decis cu Aurelia sa facem o plimbare cu plecare din Noua Brasov prin padurile din zona.Din statia de autobuz am intrat pe Valea Plopilor iar la intalnirea cu traseul turistic pe Culmea Piscul Lung am inceput sa urcam.Urcus sustinut pe drum forestier si traseu turistic in acelasi timp,dar din cauza ghetii am decis sa coboram si sa facem alt traseu.Am urmat Valea Plopilor apoi am urcat pe Valea Putreda ,din care am urcat in Culmea Kermen de unde am coborat in Valea Cetatii.




























































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...