joi, 23 aprilie 2015

Lempes(Sanpetru)11 aprilie 2015.

Mirosind a primavara ,pe 11 aprilie in ajunul Pastelui ,m-am indreptat cu Aurelia spre Sanpetru pentru a urca pe dealul Lempes,cu gandul de a regasi frumoasele flori de primavara ce fac parte din flora rara protejata .Mai urcasem anul acesta pe Lempes in 11 ianuarie intr-o zi frumoasa ,insorita ,am gasit atunci pete de zapada si am admirat muntii dinprejur cu varfurile inzapezite,dar era totusi mult prea devreme sa gasim flori.De data asta am avut noroc sa venim in perioada de maxima inflorire a Ruscutelor si Dediteilor.Urcand dealul am dat de prima tufa de Ruscute ,in departare dealul era aproape galben de multitudinea lor.Ne-am asezat sa mancam ,si stand noi asa ,ce vad ;un deditel la doi pasi de noi ! Era un semn ca azi faceam cunostinta si cu aceasta gingasa floare,ceea ce s-a si intamplat.Pe coama unui delusor erau cu zecile.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...