vineri, 3 iulie 2015

La Pietrele lui Solomon dupa galbiori,23.06.2015.

O iesire dupa ciuperci cu Deni, pe culmea de la Pietrele lui Solomon spre Poiana Stechil si coborarea prin valea din stanga ei.N-am gasit ciuperci ,doar flori de soc si frumosul Lilium martagon,pe care mi-l doream de mult timp sa-l gasesc!Urcand pe culme ,auzim la un moment dat latraturi de caini.....Ne-am luat bete preventiv,dar credeam totusi ca sunt turisti insotiti de caini.Am chiut eu de cateva ori dar n-am primit niciun semnal ca ar fi cineva,iar latraturile cainilor sau oprit.Mare ne-a fost mirarea urcand mai sus sa dam peste o haita de cca 6-7 caini ,de talie mare si  bine hraniti.La vederea noastra au eliberat poteca fara sa fim latrati si s-au deplasat spre Valea cu Apa.Am urcat in continuare pe culme dar sus am gasit blocata muchia de multi copaci daramati de vant ,asa ca am coborat tot la Pietre dar pe un valcel ingust plin de vegetatie.









 Aici copacii au fost doborati de vant.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...