miercuri, 12 august 2015

Pe Valea Crapaturii in Piatra Craiului,2.08.2015.

Revin pe Valea Crapaturii dupa 15 ani.In 2000 am coborat pe aici cu un grup de amici printre care era si un tanar incaltat in slapi. Acum,dupa 15 ani urc prin Valea Crapaturii cu Viorica si Marius si pisicuta lor Mita.Am plecat tarziu din Brasov cam spre pranz,asa ca am urcat cu masina pe drumul spre Coltul Chiliilor pana unde s-a putut si ne-am grabit sa intram pe vale la racoare.Era o zi foarte calda!Urcam valea apoi o luam cu nerabdare spre Piatra Mica.Eram prima data aici,toti trei !Traseul,unul spectaculos,asigurat cu cabluri iar odata ajunsi pe varf la cele trei cruci ne-am bucurat de reusita,de prima noastra urcare pe vf.Piatra Mica!





1







































Aici a cazut o bucata de stanca in bucati mari chiar in poteca.Am sesizat Salvamontul Zarnesti,ulterior  s-a mutat traseul/


2







































Un comentariu:

  1. Frumoase imagini ... un album superb ... Admirabil Leno, toata stima ...

    RăspundețiȘtergere

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...