duminică, 22 noiembrie 2015

Manastirea Bucium,jud.Brasov,22 nov 2015

In drum spre Manastirea Bucium pe partea stanga ne atrage atentia un panou informativ despre Fantana Ingerilor si Arhanghelilor.Lasam masina si ne indreptam spre ea.Poteca e marcata cu niste cruci imense vizibile de la distanta iar fantana e strajuita de 5 cruci.



 Luam apa ,culegem mere padurete care au un gust specific ,inconfundabil  si plecam mai departe la cateva sute de metri ajungem la Manastirea Bucium aflata in amonte de satul Bucium la poalele Muntilor Fagarasului ,ce apartine comunei Sercaia..












 Plecam de la manastire ,trecem prin satul Bucium,prin Vad si ne oprim in Ohaba unde cautam Moara cu Apa.In cele din urma o gasim,proprietarul si-a deschis si o pensiune numita Pensiunea Moara cu Noroc.Foarte amabil ne primeste si ne explica istoricul si modul de functionare al morii.Moara este inca functionala ,cu toate ca este foarte veche de prin anul 1700.Platim o taxa de 5 lei si cumparam malai macinat aici ca pe vremurile de demult apoi plecam spre casa pe ploaie.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...