duminică, 22 noiembrie 2015

Manastirea Rupestra din Sinca Veche,jud.Brasov,22 nov.2015.

O duminica mohorata de noiembrie ,cu vant si ploaie nu ne-a permis sa urcam pe vreun munte asa ca am ales sa vizitam cateva manastiri de la poalele Muntilor Fagarasului.Am plecat la drum cu Viorica si Marius si adorabila lor pisicuta ,carora le multumesc pentru aceasta excursie reusita chiar daca vremea nu ne-a permis sa zarim frumosii munti langa care am ajuns.Mai intai ne-am oprit la Manastirea din Sinca Veche,apoi am ajuns la Manastirea Bucium si ne-am intors prin Ohaba unde am vizitat Moara cu Apa.
 Intrarea de sus in manastire.Un drum asfaltat duce din Sinca Veche pana aici ,sus in culmea dealului.
 Stanci uriase domina aleea ce duce la Grota de langa manastire.




 Un loc deosebit de frumos amenajat ,dar si prin asezarea lui naturala ,intr-un peisaj superb.Grota fiind in curs de restaurare,se poate vizita pe propria raspundere (ne anunta un afis la intrare ).Din pacate nu am gasit aici niciun panou informativ despre locul acesta.



 Pomelnice pentru pomenirea celor vii sau celor trecuti la cele vesnice.

 Panorama spre Sinca Veche din dealul de deasupra manastirii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...