joi, 5 noiembrie 2015

Moieciu de Sus,28 oct.2015.

O zi superba de octombrie m-a scos din casa si asa am ajuns cu Aurelia pe dealul Barbuletul din Moieciu de Sus, pentru a patra oara,cred.       Am luat autobuzul de Ramnicu Valcea ce pleca la 10,50 din Brasov, iar din Moieciu de Jos am luat un Taxi,care pana la Moieciu de Sus costa 15 lei /cursa.Taxiul ne-a dus pana aproape la intrarea in Valea Popii,deoarece eram impreuna cu o localnica care locuia aici.Am intrat pe Valea Popii unde inca era foarte frig,deoarece soarele nu razbea aici in valea adanca,apoi am trcut un  podet peste parau pe partea stanga si am urcat pieptis prin padure pana la primele adaposturi pentru vite din fanete.De aici am urcat in culmea Barbuletului de unde am urcat spre Coltii Bisericutei unde am facut un popas si apoi am coborat in Moieciu de Sus de unde am luat autobuzul spre Brasov,ultimul defapt la ora 16,30.






















Valea Bangaleasa

Varful Omu
In departare Leaota

Pe Coltii Bisericutei

Fundata si Papusa
Piatra Craiului
Coltii lui Pitigoi
Bucegii
Moieciu de Sus si Piatra Craiului

Muntele Gaura cu vf.Lancia






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...