marți, 10 noiembrie 2015

Sat Pestera-Saua Joaca (Piatra Craiului),1 nov.2015.

Am plecat spre satul Pestera cu Viorica,Aurelia si Marius cu masina.Am oprit in prima curba la urcare din Moieciu de Jos pentru cateva fotografii.Dealurile s-au imbracat in cele mai diverse si calde culori,mai ales fascinantii mesteceni care ies in evidenta aici.Am continuat urcusul pana la Cabana Folea unde am lasat masina mai sus langa padure.De aici am urmat traseul marcat pana in Saua Joaca ,un loc de belvedere spre Piatra Craiului.Aici facem popas,in timp ce mancam suntem survolati de doua ori de un elicopter la joasa inaltime.Apoi ,Aurelia se intoarce pe traseu ,eu si Viorica urcam dealul din stanga ,sperand la o perspectiva mai ampla spre munte,dar ne-am inselat ca nu se vedea decat o mica parte din creasta.Coboram prin iarba inalta si uscata,adunand semintele de iarba in bocanci,mai jos ne astepta Marius.Coboram la masina ,dar venim pe jos pana inspre biserica din sat ,la asfintit fiind ,soarele ne ofera imagini in alte tonuri de culoare pentru fotografii excelente.La vale spre Moieciu de Jos oprim din nou in curba unde oprisem la urcare,unde batea un vant puternic ,mai facem cateva poze si plecam multumiti spre casa.

































Claia Vladusca si Timbalul Mic.






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...