luni, 1 februarie 2016

Bucegi (Vanturis si Cascadele din Valea Spumoasa) ,31 ian. 2016.

Am urcat cu Marius si Viorica cu masina pana la cabana Dichiu iar de aici am inceput urcusul pe Vanturis.Pe alocuri inca era zapada intarita ,asa ca am evitat-o cat am putut pe pantele mari.Batea un vant de te dadea jos cu toate ca nu era frig.Marius si Viorica au ajuns pana in varf ,eu am urcat mai incet si i-am asteptat sub varf.De aici am ajuns la Busteni la Cascadele din Valea Spumoasa,unde inca am mai gasit coloane de gheata ,dar care, in cateva zile se vor topii din cauza vremii calde.
























































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...