duminică, 27 martie 2016

ITALIA-Ancona.

Port la Marea Adriatica in reg.Marche ,Ancona e un oras frumos pe coline ,inspre mare aflanduse Muntele Conero  ce se intinde de-a lungul tarmului spre sud formand pereti inalti verticali in care se sparg  valurile marii pana la Sirolo( Numana).
 Zona portuara.
 Domul si Campanile de San Ciriaco,sus in stanga.



 Faleza del Cardeto.Ascensorul in stanga de unde se vede panorama tarmului.



 Lacate in ascensor.


 Faleza del Cardeto.
 Monte Baldino.

 Passetto vazut din ascensor.
 Monumento ai Caduti.
 Monumento ai Caduti.

 In ascensor.
 Monumento ai Caduti.


 Le Grotte.







 Domul.







 Vechiul Far al Portului din Ancona.
 Cupola bisericii Santi Pellegrino e Teresa.


 Interiorul Domului.



 Lei ce strajuiesc intrarea in Dom.


 Cupola della Chiesa di Santi Pellegrino e Teresa.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...