luni, 14 martie 2016

La ,,Bisericuta Paganilor,,in Mtii Poienii,28.02.2016.

Mai fusesem si toamna trecuta cu Aurelia ,dar acum i-am insotit pe Viorica si Marius ,pentru ei era un traseu nou.Am facut o plimbare pana la Bisericuta Paganilor,apoi am coborat si am urcat pana la Pestera Valea Cetatii.Aceasta din urma nu m-a incantat deloc,traseul vechi pe firul valcelului e inchis ,au facut niste caricaturi de poteci suspendate cu niste scari incomode ce nu se mai termina.Multa lume insa cobora pe vechea poteca acum inchisa .Nu m-au convins de ce era inchisa.Iar intrarea in pestera costa 15 lei si mai trebuie si sa astepti zeci de minute ca sa intri intr-un grup organizat.La Pestera Ialomitei taxa era de 10 lei iar pentru pensionari 5 lei si acolo ai si ce vedea!Oricum eu aici n-o sa intru niciodata,mai bine cu frontala in Pestera Rasnoavei! Pe drumul de Rasnov spre Poiana Brasov am vazut un biciclist cazut pe asfalt ,oprise o masina si chema cineva ambulanta ,ceea ce m-a impresionat.Ajunsi sus in Poiana Cristianului,la intersectie de trasee turistice ,am parcat masina aici,unde am gasit munti de gunoaie aruncate peste tot.Am umplut un sac de peturi plus cateva pungi cu peturi si cutii de bere de pe traseul de la Bisericuta Paganilor .Ne-am intors in Brasov prin Poiana Brasov , pe marginea soselei pe dreapta aruncate in parau zac zeci de saci plini cu gunoaie.Cei ce pot lua masuri si trec  pe aici NU VAD,, MUNTII'' DE GUNOAIE ARUNCATE AICI ?ALOOOOOOOO !!!!!
























Au reusit ,,temerarii'' sa urce cu motoarele tocmai aici pe pietre,dar asa cum se vede din imaginea de sus acolo intre pietre le-a ramas motorul;cred ca i s-a spart rezervorul ca mirosea toata padurea a benzina.....Chiar ma intreb daca au reusit s-o urce pe imensa stanca ?:)))

Vedere spre Postavaru.




Bucegii in toata splendoarea lor;pacat ca n-am avut Nikonul ,ci alt aparat compact cu zoom mic.De cate ori nu-l iau la mine,se intampla sa am mare nevoie de el.In toamna cand am mai fost aici ,Bucegii nici ca se zareau din cauza cetii.




Frumoasa stanca,sa stai aici o vesnicie si tot nu ti-e de ajuns !



Vazand atata mizerie in jur ne-am apucat de strans gunoaiele lasate de alti asa zisi turisti,ce coboara din masini,mananca ceva si arunca ambalajele pe jos pe marginea drumului.
Sacul e plin ,deabia a incaput in portbagajul Daciei.
Intrarea spre Pestera Valea Cetatii,nu eram curioasa sa vin ,dar am insotit-o pe Viorica care vroia sa urce pana la ea.In acea zi m-am simtit foarte rau,noaptea nu dormisem si era ceva vreme decand nu eram bine fizic.


Spre Pestera Valea Cetatii,vechea poteca in dreapta si caricatura de alee suspendata pe stanga,asa ca sa fie mai solicitant pentru cei ce se dau jos din masini si vor sa faca un pic de miscare,ca altfel nu-i vad rostul.Noi eram deja obositi de cat umblasem pe culmea de deasupra pesterii asa ca la vale am luat-o pe vechea poteca desi era interzis.Interzis ,oare de ce ?Locul acesta mi-a lasat o impresie nu tocmai buna.
Pretul biletului e 15 lei.Nu stiu cum arata in interior nici curioasa nu sunt,am vazut multe pesteri,frumoase ,amenajate.La Pestera Ialomitei pretul e de 10 lei si pentru pensionari de 5 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...