vineri, 25 martie 2016

Carrara,Italia.2007.

Zburam a doua oara cu avionul acum spre Italia,prima data am zburat in sens invers.Dupa cateva zile in Toscana,timp ce am ajuns pe malul lacului Bolsena ,apoi la mare la Montalto di Castro si Siena,am plecat in Carrara unde am stat doua luni.



 Lacul Bolsena.



 Montalto di Castro.
 Lacul Bolsena.
 Spre Radicofani.
 Spre Carrara.

 Deja se vad Alpi Apuane ,muntii de marmura.

 Am locuit aici in apropierea muntilor,vedeam pe fereastra cum urca si coboara camioanele cu blocurile de marmura pe pantele acelea de-ti taiau respiratie.Munca grea si plina de riscuri, aceea de exploatare a marmurei din munte.
 Teatro Politeama,Piazza Matteotti.
 Il Cinghiale ,Piazza Farini.
 Piazza Antonio Gramsci

 Scuola A. Saffi.
 Via Roma.
 Via Roma.


 Piazza Matteotti.
Piazza Manzoni.
Piazza Manzoni.
Piazza Manzoni.

 Esselunga ,supermercato.
 Academia di Belli Arti.
 Piazza Gramsci.
 Piazza Antonio Gramsci.
 Monumento a Pellegrino Rossi.,Piazza Gramsci.
 Piazza Gramsci.
 Piazza Gramsci.


 Vedere spre Torano.













 Domul Sant'Andrea.



 Imagini din interiorul Domului.















 Palatul Postelor.

 Fantana langa Palatul Postelor.

 Blocuri de marmura in depozit .
  Bloc de marmura (expozitie)pe Via Roma.
 Vedere spre Torano,un cartier sub munte.
 Vedere spre Torano,de pe o strada inalta pe deal.
 Piazza San Francesco.
 Monumento ai Caduti sul Lavoro,Piazza San Francesco.

 Piazza San Francesco.




 Intr-o zi am luat autobuzul spre un sat uitat de lume in munti, Castelpoggio,via Gragnana.Din traseu am prins cateva imagini spre carierele de marmura.Mentionez ca am fost singurul pasager al autobuzului ,la dus cat si la intors.O intamplare hazlie pe care o s-o tin minte cu usurinta.:))))


Am mers multi km tot prin padure pana la Castelpoggio ,unde erau vreo 4-5 case.
 Vedere din autobuz.
Monument pe Via Roma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...