marți, 15 martie 2016

Harman-Podu Olt,cautand laleaua pestrita,15.03.2016.

Vazand o postare pe FB cu deditei,ruscute si laleaua pestrita ,am invitat-o pe Viorica la o iesire in natura in locul stiut de mine ca infloreste Laleau pestrita.Am luat autobuzul pana in Harman ,apoi din centru de la cetate am iesit la drumul principal ce duce la Podu Olt.Intre Harman si Podu Olt sunt 8 km.De-a lungul soselei s-au construit diverse case,casute,baraci,de unde tot apareau niste caini ce-si clantaneau dintii le noi.Mai mult pe biciclisti ii atacau si mai rau ,vroiau sa-i puna la pamant,trebuiau sa coboare de pe bicicleta si sa faca piruiete cu ea pentru ai indeparta.Eu aveam betele de traking asa ca la vederea lor au cam pastrat distanta ca altfel incasau un bat in cap obligatoriu daca nu mai multe.Mentionez ca am fost muscata de cateva ori de caini si nu am o relatie buna cu ei!Ajunse aproape de pod gasim un panou ce indica Rezervatia mlastinoasa de la Prejmer.Intram pe drum lateral unde intanim o doamna ce cauta acelasi lucru ca si noi.Venise din Sfantu Gheorghe cu masina.Ne-am urcat toate in masina si am plecat la locul stiut de mine unde cu cativa ani in urma am gasit zeci de lalele.Am sarit peste garle pline cu apa agatandu-ne de salcii ,ajunse la locul cautat nu am gasit nicio lalea.Deci acum ne-am convins ca nu au inflorit inca .e totusi prea devreme ,anul trecut erau inflorite in aprilie.Deci alarma falsa !Asa sa nu va mai luati dupa cei ce posteaza anumite lucruri ca fiind recente.Cred ca laleaua respectiva era de anul trecut !Ne-am intors in Harman pe alta parte pe un drum ce strabate loturile de pamant cultivate.Batea un vat acolo in camp si tot din fata ,aveam doua glugi pe cap si tot era frig.Pe partea dreapta era o stana ,se auzeau cainii latrand ,noroc ca nu le-a venit ideea sa vina spre noi ca erau tare multi si mari.Am ajuns in fine in Harman de unde ne-am intors acasa tot cu autobuzul care pleaca din centru la ora fixa si ajunge la Gara Brasov.Cam asta a fost aventura noastra de ieri.









Eu cu batul ostentativ asezat sa intimidez cainii!

































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...