miercuri, 23 martie 2016

La Spezia,Italia,2012.

In vara anului 2012,am avut ocazia de a ajunge in Liguria si a ramane cateva zile in La Spezia ,de unde am facut cateva drumetii pe coasta ligura cat si o plimbare cu vaporul la Cinque Terre pana la Monterosso.Multumiri Iulianei si lui Nicu pentru aceasta ocazie oferita.Cateva imagini de sus din casa in care am locuit ,inspre orasul de pe malul marii.










 Vedere spre Alpi Apuane (Carrara),se vad carierele de marmura .





 Vedere spre portul militar.
 Portul comercial.


 Macaralele din portul comercial.




 Seara am iesit in oras pentru a asista la carnaval.










 O plimbare pe faleza cu Ady si Alex,nepotii de var.
 Statuia lui Garibaldi.






 Portul turistic.


















































 Un pui de pescarus.



 Meduza.







 Navele militare .


 Seara urma sa se ia cina in oras !
 Urcand spre casa pe deal ,tot pe scari...



 Am primit de la vecinul de casa o cratita plina cu scoici.
 Se lasa noaptea peste golf iar luna straluceste intr-un mare fel!
 O alta zi mai cetoasa ,cu imagini din golf.
 Trece un vas de croaziera.

 Start pentru motoscuteristi.

 O  plimbare pe deasupra golfului si portului militar pana la Marola.










 Cu Iuliana .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...