luni, 14 martie 2016

Lacul de la Codlea ,jud.Brasov,13 martie 2016.

Revin aici dupa cca. 20 de ani.Lacul e acelasi ,doar cu mai putina apa ,cu multe gunoaie mai ales pe partea dinspre Magura,cu halda de rumegus intre cele doua lacuri si copacii taiati de pe primul dig.Fiind o vreme destul de rece si inchisa,sus pe Magura se vede zapada,am decis la facem o plimbare de relaxare , de cules urzici si fotografiat primele floricele din aceasta primavara timpurie cu Viorica si Marius.De aici am plecat spre Dumbravita tot pe malul lacului la fotografiat pasari dar n-am avut succes.






































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...