joi, 10 martie 2016

Pe Magura Codlei,6.03.2016.

Prima data pe Magura Codlei dar poate fi si ultima data ,nu m-a incantat prea tare chiar absolut deloc.Am plecat cu Viorica ,Marius si Mita (pisicuta) tinta spre varf.Dupa imaginea de jos daca aveam ceva viteza ajungeam direct in varf cu masina..:))) Dar realitatea e alta.Pe cat pare de domoala movila asta pe atat e de accidentata,cu pante mari si plina de stanci si bolovani de te crezi prin Retezat.Noi am urcat din valea unde ies codlenii duminica la iarba verde,pe traseul PA.Am ajuns la un moment dat dupa urcus continuu la stanca din stanga fotografiei de mai jos.Ne-am catarat pe stanca ,unde privelistea e incantatoare,apoi  la deal tot in catarare pana s-a terminat stanca,apoi pe o poteca aproape invizibila ca apoi sa dispara si asta si marcajul,panta tot accentuata,copaci cazuti ,asa ca urcam care pe unde poate si era mai lesne cu ochii atintiti spre varf.Aproape de varf am gasit palcuri de ghiocei.Am ajuns in culme de unde am coborat intr-o poienita de cealalata parte unde am facut un mic popas.Apoi din poienita urcam iar in culme si spre dreapta unde gasim vf Magura Mare,asaltat de un grup de drumeti.Decidem sa coboram pe alt traseu ,pe culmea ascutita plina de stanci spre Holbav pe marcaj PR.Am coborat pe coama asta plina de stanci de ne-am plictisit,pana intr-o sea blocata de o stanca imensa de unde am coborat spre stanga intr-o poienita.De aici pe drum forestier pana am intrat in traseul PA pe care urcaseram.Mergem un pic pe acest traseu ca apoi sa intram in altul marcat BA care ne scoate sus pe o culme si apoi la vale ,traseu destul de lung dar mai putin dificil.Dupa 6 ore cu mici pauze ajungem la masina.










































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...