joi, 24 martie 2016

Monte Amiata,Toscana,2008.

Monte Amiata e singurul munte din zona Radicofani ,iarna aici se schiaza pe partiile amenajate,are o altitudine de 1738 m iar la baza lui se gaseste loc.Abbadia San Salvatore.
 Vedere din Radicofani.
 Vedere di Celle sul Rigo.
 Vedere din Celle sul Rigo,In stanga Monte Amiata in dreapta Radicofani (movila cu turn in varf).
 Hotelul Sella ,la baza partiei de ski.


 Urcam pana in varful muntelui.
 Panorama asupra loc.Piancastagnaio.
 Cruce metalica imensa.

 Madonna degli scouts.
Refugiul Ursului.
 Voi mai reveni pe Amiata in vara anului 2009 ;cateva poze mai jos.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...