luni, 21 martie 2016

Dolomiti(Passo Tre Croci-Cortina d'Ampezzo-Passo Falzarego-Passo Valparola)2009.

Urcam de la Lacul Misurina spre Passo Tre Croci avand in dreapta Monte Cristallo ,in poza de jos,de unde coboram in Cortina d'Ampezzo.


 Coborand in Cortina d'Ampezzo avem in partea dreapta colturosii munti numiti Pomagagnon.
 Monte Cristallo pe la a carei extremitate am trecut.
 In fata  se arata Tofana di Mezzo.

 Trecem rapid fara sa oprim prin Cortina d'Ampezzo si incepem sa urcam spre Pasul Falzarego.

 Ajungem sub Tofana de Rozes unde facem un mic popas la un restaurant pe marginea soselei.
 In fata noastra avem refugiul Col Gallina.
La masa cu ..Averau,un pic mai sus!

 De aici vedem Cinque Torri si Averau in dreapta.

 Suntem sub Lagazuoi ,sus se vede statia telecabinei.Maine ne vom intoarce si vom urca pe acest munte care a suferit transformari colosale fiind brazdat de zeci de galerii sapate in munte de italieni si austrieci  in timpul Primului Razboi Mondiala 1915-1918 .Aici s-au dus lupte grele in interiorul muntelui pentru fiecare metru de galerie.
 Trecem de Pasul Falzarego si ajungem la Museo  della Grande Guerra din Pasul Valparola,asa cum il numesc italienii pe Primul Razboi Mondial.
 Lago di Valparola.
 Muntele Conturines si soseaua pe care vom cobori spre Colfosco.
 Refugiul din Pasul Valparola.
 Muntele Conturines.
 A doua zi vom reveni in Pasul Falzarego pentru a urca pe Lagazuoi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...