sâmbătă, 26 martie 2016

Pasul Furlo,Italia.

Am vazut acest splendid loc,traversand Italia de la vest la est ,din Toscana la Marea Adriatica. Am urmat Via Flaminia SS3,strada ce uneste Roma de Rimini.Postarea de fata reda imagini  incepand de la Citta del Castello din Umbria  pana in Pasul Furlo din reg.Marche.
 Citta del Castello.
 ...si liliacul a-nflorit!
 Soseaua strabate un lant de munti.Monte Nerone,Appennino marchigiano.
 Grotta di San Ubaldo,din Colombara.
 Monte Nerone.
 Montiego.

 Trecem prin Piobbico.In fata avem Munte Montiego.

 Monte Montiego ,Balza della Penna.

 Pod peste Candigliano.


 Trecem prin Acqualagna si ne apropiem de Furlo.





 Oprim la acest restaurant unde mancam si apoi mergem la pas pana la tunel in Pasul Furlo ,ne intoarcem si urcam pe partea cu restaurantul pe un drum plin de curbe pana sus in varful muntelui Pietralata .De partea cealalta avem muntele Paganuccio iar intre ei canionul sapat de raul Candigliano ce formeaza Pasul Furlo.


 Picnic pe malul raului Candigliano.


















 Pe partea dreapta muntele Paganuccio.
















 Ne intorcem spre restaurant,trecem pe langa poienita unde lumea a iesit la picnic.



 Aici vom urca pe muntele Pietralata cu masina pe un drum destul de periculos.


 De acolo am urcat de langa cladirea de jos.

 Apar pe partea stanga niste pereti cu roca stratificata ,foarte interesanti.








 Privind in urma.

 Drumul in urma noastra.

 Apara muntele Paganuccio,976 m de partea opusa vaii.

 Ajungem intr-un loc amenajat ,ultimul punct ca altitudine pe Pietralata la 889 m.

 Cuib de acvile pe peretele opus adica pe Paganuccio. Pacat ca ele nu sunt acasa si nici pui nu sunt in cuib;probabil inca n-au iesit din oua.
 Jos raul Candigliano si casele de unde am inceput urcusul.

 O ultima poza de la inaltime.De aici am coborat pe alt drum pe partea opusa muntelui,un drum plin de pietre si gropi si lung,de credeam ca se rupe masina si acolo ramanem.Chiar am avut teama de acest lucru.Insa am ajuns cu bine de pe munte.Dupa umila mea parere acest loc e fantastic si merita vizitat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...