joi, 24 martie 2016

Rosignano Maritimo,Italia,2011.

Aflandu-ma la o amica la Rosignano Solvay , asezat pe malul marii Tireniene ,in Toscana la sud de Livorno,intr-o zi m-am decis sa vizitez si Rosignano Maritimo ce se afla asezat sus pe coline de unde vedeam imprejurimile cat si marea .
 Am luat autobuzul pana la intrare in localitate apoi am preferat sa strabat stradutele pe jos pentru a face fotografii.

 Aici se afla un castel in varful colinei.



 Urmeaza in imaginile urmatoare Rosignano Solvay,de unde vin eu.Marea e superba de aici de un albastru incredibil.
 Zona noua cu blocuri.


 Cultura de carciofi (anghinare).
 Zona industriala (combinat chimic ) din cere se fac deversari ca laptele in mare,toata apa si nisipul devin albe ,de aici denumirea de plaja alba.E chiar interesanta ,nu mai vazusem asa ceva,o zi intreaga mi-am petrecut-o pe acesta plaja.


 Cartierul de blocuri construite langa mare.
 Orasul vechi.




 Ajung la castel,defapt aici e centrul oraselului.









 Suntem in aprilie si acum infloresc toti pomii si plantele.




 Vinca minor de Rosignano ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...