vineri, 25 martie 2016

Rosignano Solvay,Italia-2011.

La Rosignano Solvay,un mic orasel asezat pe malul Marii Tireniene la sud de Livorno,am fost fascinata de marea ce-si schimba culoarea mereu,de plaja alba si pescarusii dupa care alergam sa-i pozez,de tumultul marii ce se izbea intr-una de stanci,de flora deosebit de interesanta si de apusurile absolut fantastice deasupra marii.Multumiri Sandei de gazduire la ea acasa.Un loc superb cum sunt multe in Toscana ,iar de data asta marea m-a vrajit;as fi dormit pe plaja daca era posibil !





 Casa Sandei pe stanga.










 Zilnic ma plimbam pe faleza si pe stanci.Orasul in interior nici nu l-am vazut.






































































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...