joi, 24 martie 2016

Siena,Italia-2011.

A doua oara la Siena de data asta singura venind de la Poggibonsi cu trenul intr-o duminica.Cat am stat in Italia am vizitat multe orase singura,luam trenul sau autobuzul dimineata si seara ma intorceam acasa.E pacat daca ai ocazia sa vizitezi sa n-o faci.
 Domul ce domina orasul.
 Il Torre di  Palazzo Communale din Piazza del Campo.

Basilica de San Domenico.
Via del Paradiso ed Via della Sapienza.
 Via della Sapienza,in dreapta.
 Piazza si Palazo Salimbeni.
 Piazza Tolomei ,Chiesa di San Cristoforo.
 Piazza Tolomei ,un palat vis a vis de Chiesa di San Cristoforo,cu monument reprezentand lupoiaca in piata.
 Piazza del Campo.




 Se vede turnul Domului.

 Cupola Domului.
 Domul din Siena.
















 Fontana Gaia.








 Piazza Giacomo Matteotti.
 Viale Lizza.
 Ies din oras si prind cateva cadre cu panoramele din zona.Aici se vede Spitalul din Siena.

 Basilica de-ll' Osservanza.








 Antiporto di Cammollia.


 Cobor pe scarile rulante moderne spre gara.




 Mai avand timp pana la plecarea trenului ma plimb prin modernul magazin.


 Cobor la gara si iau trenul spre Poggibonsi,dupa o zi relaxanta pe strazile inguste ale medievalului  Siena.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...