miercuri, 23 martie 2016

Siena,reg.Toscana,Italia-2008.

Intr-o zi torida de vara am vizitat Siena,o splendida asezare -fortareata inconjurata de ziduri  accesul  in interiorul ei facandu-se pe mai multe porti .Aici jos vedem una din ele.E unul din cele mai frumoase orase ale Toscanei,unde traditiile sunt duse mai departe ,ca in mai toata Italia .Aici in Piazza del Campo  se tine de doua ori pe an vestitul si blamatul Palio ,o intrecere pe cai intre contradele (echipele cartierelor )orasului .


 Strazi inguste ,zidurile caselor facute doar din piatra,vara fiind  o placere sa te plimbi pe ele deorece sunt racoroase.
 Piazza Salimbeni.

 Ajungem in Piazza del Campo.

 Ugo si-a cumparat palarie sa-l protejeze de soarele arzator...:)

 Palazzo Comunale cu Torre del Mangia,foarte zvelt ca abia se poate fotografia intreg din piata.

 Palazzo Comunale.


 Plecam din Piazza del Campo si pe stradute inguste ajungem la Dom.

 Domul vazut din lateral.
 O bijuterie arhitecturala ,ca multe altele ce le gasim in Italia.


 Imagini din interiorul Domului.






 La plecare mancam cate o inghetata care ne mai racoreste un pic.

 Eu imi cumparasem o geanta verde cu 70 E pe care Ugo o cara in spate....iesim din oras si plecam acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...