miercuri, 25 mai 2016

Pietrele lui Solomon,24 mai 2016.

Iarasi pe Pietrele lui Solomon.Fiind aproape de casa si cum vremea din primavara asta e ploioasa,cum prind momentul fara ploaie mai dau o fuga pe stanca plina de flori alpine.Azi am gasit garofitele de stanca inflorite, care te ametesc cu parfumul lor,ameteala vine si de la parfum nu doar privind de sus in abis...Dupa vreo ora a venit si Viorica,am apucat sa facem cateva poze ca au si aparut primii stropi de ploaie,iar mai jos ne-a prins o torentiala, noroc cu masutele cu acoperis amenajate in vale unde ne-am adapostit .

 Dianthus spiculifolius.

 Polygala amara.









 Linaria genistifolia.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...