sâmbătă, 16 iulie 2016

Tulcea-Sulina-Canal Barbosu-Cardon-Musura,6-9 iulie 2016

Ne-am imbarcat la Tulcea pe nava de pasageri Moldova cu destinatia Sulina cu multe bagaje, cu corturile dupa noi.Transportul costa 46 de lei si dureaza 3,30 ore .Ajunsi la Sulina, cautam loc de campare care exista doar pe indicatorul de pe faleza,in realitate nu exista.Deci luam taxiul pana la plaja ,costa 6 lei.Ne aflam cu toate bagajele in nisip si incepem sa cautam loc de campare prin tufisul de la marginea drumului.Proasta inspiratie .Aveam sa constatam asta in noaptea ce urma.Langa noi mai erau doua corturi si am aflat ca se dau amenzi pentru campare aici.Seara ne-am bagat urgent la cort la adapost de invazia tantarilor care veneau pe noi cu zecile,in schimb pe plaja erau aproape inexistenti.Intrati la somn,a venit un card de caini si latrau pe langa corturile noastre ,pesemne ca latrau la pisicuta Mita.Apoi a inceput dezastrul.Pe plaja sunt doar doua terase,iar la una din ele in fiecare noapte de seara pana dimineata urla muzica in boxe.Prima noapte nu am dormit din aceasta cauza .Spre ziua cativa indivizi beti,bateau cu pumnii in geamuri,cerand bere.Apoi scandal mare intre ei .Dezastru total.Dimineata am inceput demontarea cortului ,apoi si Viorica cu Marius ,si ne-am mutat pe malul unui canal al Dunarii langa plaja.Aici mai erau cateva corturi si eram departe de zgomotul muzicii nocturne.A fost deosebit de bun locul acesta,eu stiam de el de pe Google earth,vazusem niste foto cu corturi amplasate aici.Aveam apa aproape,Marius si Viorica au pescuit in voie.Apoi in a treia zi am plecat sa facem o mica plimbare in Delta pe canale cu o ambarcatiune cu motor,ce cuprindea canalul Cardon,canalul Barbosu plin de nuferi,satul Cardon, intoarcerea inapoi pe  canalul Musura.Costul plimbarii de cca 4 ore a fost de 35 lei.Ultima zi ne-am facut bagajele si am plecat spre Tulcea.



















Plaja de la Sulina





































Pe canalul Barbosu plin de nuferi.













In satul Cardon.


Ne-am intors in Sulina trecand prin golful si canalul Musura.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...