miercuri, 17 august 2016

Rarau (Transrarau),9 august 2016

Am ajuns pe inserat in Rarau cautand un loc de campare pe care l-am gasit mai jos de hotel Rarau.Cautand pe net cabana Rarau ,am aflat ca asta e de fapt ,si e HOTEL !.Am urcat dinspre Campulung Moldovenesc ,Pojorata si urma sa coboram la Chiril ,astfel parcurgand intregul drum numit Transrarau,drum ce nu pare a fi unul deosebit de spectaculos,doar ca strabate imensi codrii de brazi.Tihna noptii ne-a fost spulberata de un grup de patru indivizi beti,lipsiti de orice urma de bun simt,care la ora 2 noaptea au ajuns la locul de campare unde dormeam noi si au incins un chef cu manele pana dimineata !Dimineata ne-am strans corturile ,am dus masina mai sus langa hotel si am plecat spre Pietrele Doamnei,apoi pana sus pe varful Rarau.
 Imagini urcand seara pe Transrarau.


 Pietrele Doamnei in razele asfintitului.
 Masina si cortul indivizilor ce ne-au deranjat ,venind la ora doua noaptea langa corturile noastre si chefuind pana dimineata pe muzica de manele si urlete .
 Masina care i-a adus pe cei patru ceflii pe munte,care nu ne-au lasat sa dormim,facand o harmalaie de nedescris toata noaptea de rasuna Raraul de manele .
 Dimineata o urcare  pe Piatra Soimului cu vedere spre Giumalau.
 Giumalau.

 Hotel Rarau.
 Vom alege traseul Pietrele Doamnei.

 Urcam deasupra Pietrelor Doamnei.


Cabana Pastorala Rarau.
 Vedere spre cabana Pastorala din golul alpin.Daca urcam seara pe drumul forestier (interzis)se zice,ajungeam la cabana si dormeam linistiti aici.Dar cand n-ai curaj sa intri pe un drum ,,interzis'' asa patesti !Aici erau cateva corturi ,deci nu inteleg sensul ,,drum interzis'',interzis pentru cine?Pentru a ,,forta'' turistii sa ramana la hotel Rarau sa nu ajunga pe platou la alta sau alte cabane???
Statia Meteo Rarau.

 Pietrele Doamnei.






 Vedere spre Popii Raraului.
 Spre Varful Rarau.


 Caprele de pe varful Rarau...


 Cam asa arata indicatorul de pe Varful Rarau !

 Varful Rarau.



 Campulung Moldovenesc.

Cabana Pastorala.
 Pietrele Doamnei.
Acolo am urcat si noi ,stanca respectiva face parte din circuitul Pietrele Doamnei.
 Pe Piatra Soimului.Vedere spre Transrarau .
 Giumalau ,de pe Piatra Soimului.Jos ,Pietrele Doamnei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...