vineri, 16 septembrie 2016

Valea Zabrataului (Sita Buzaului),13 sept.2016

Am plecat dupa ciuperci la Sita Buzaului si nu numai ,ci si sa exploram locuri noi,cu toate ca suntem fiice ale acestor locuri ,nu prea am cutreierat toate vaile si padurile din Sita Buzaului,asa ca astazi am decis sa urcam in amonte pe Valea Zabrataului.La intrare se gaseste vechea fabrica de cherestea care functioneaza inca ,iar mai sus a mai aparut una,ca aici lemn se gaseste din belsug , marginea drumului e plina de busteni taiati,drum ce s-a asfaltat pe perimetrul satului.

 Primaria din Sita Buzaului,jud.Covasna.

 In satul Zabratau s-au demarat lucrari de regularizare a raului Buzau care in caz de ploi torentiale facea prapad aici ,inundand satul.Pamantul excavat din albia raului e adus aici cu basculantele.




 Macrolepiota procera.




 Russula nigricans.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...