luni, 7 noiembrie 2016

Stejarul de la Mercheasa si Cetatea Rupea,jud.Brasov-30 oct.2016

Stejarul din Mercheasa  a mai fost cautat de noi vara aceasta cand ne intorceam din Cheile Varghisului spre casa ,dar oricat l-am cautat ,de era gata sa ajungem in Racos desi el se afla langa satul Mercheasa,tot mergand pe marcaj dinspre stejar spre Racos ,nu l-am gasit!Aici se gaseste postarea de care am amintit.http://annelisefloroian.blogspot.ro/2016/07/stejarii-de-la-mercheasa2016.html.Acum am plecat decisi sa-l gasim.Daca vara asta din Mercheasa nu aveam niciun indiciu spre stejar ,acum am fost placut surprinsi sa gasim un panou informativ si chiar indicatoare spre stejar .Un lucru bun s-a intamplat,aici.Am urcat direct la stejar,de data l-am vazut de la distanta.Impresionant arbore ,cu niste dimensiuni nemaivazute,un adevarat urias printre alti mari si batrani stejari ce infrumuseteaza  dealul.Pe langa bucuria vederii stejarului am avut o alta surpriza,aceea de a gasi multe ciuperci,asa ca am umblat tot dealul pana sus in culme in cautarea lor.Singurul incovenient a fost vantul care cu cat urcam dealul cu atat batea mai tare ,iar la coborare ne batea din fata si era destul de rece.De aici ne-am indreptat catre Rupea si am urcat pana la cetate pentru cateva poze.































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...