vineri, 10 februarie 2017

Piatra Mare ,29 ian.2017.

A cincea tura in iarna asta in Piatra Mare ,deja am facut poteca batuta in masiv.Vremea e cam urata azi,speram ca pana ajungem sus pe platoul alpin sa se imprastie norii si sa avem parte de soare si cer albastru.Urcam pe Drumul Familiar ,ne abatem pe stancile de la Prapastia Ursilor,apoi continuam urcusul ,iesim in Poiana cu Urzici unde suntem invaluiti de neguri pana la apropiere de golul alpin.Iesind din padure,avem parte de soare ,negurile se imprastie ,dar ne ia vantul in primire.Jos Brasovul e acoperit total de marea de nori.Intram in cabana ,ne schimbam hainele ude si mancam.Aici am fost surprinsa sa fiu recunoscuta de Simona din Busteni ,pe care o salut si sper sa ne mai intalnim pe munte !Iesim ,facem poze si caboram pe traseul BG ce ajunge in Canionul Sapte Scari,traseu abrupt ,cu zapada multa si alunecoasa.Ocolim canionul deoarece e inchis acum,pe traseul de legatura,iesind la intrarea in el,unde admiram cascadele inghetate.Apoi pe Valea Sipoaiei la vale spre Dambu Morii ,pe o poteca acoperita de gheata pe care coboram cu mare atentie .In fata noastra cade cineva si se opreste intr-un copac.Si Marius are ceva probleme proptindu-se in batul  care capata o forma ciudata.Ajungem cu bine la masina si bucurosi ca am reusit ceea ce ne-am propus azi,adica de a ajunge la cabana.Daca plecam de dimineata aveam timp sa urcam pana in varful Piatra Mare .

































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...