marți, 23 mai 2017

Pe dealurile din Sacele (Brasov),22 mai 2017.

Azi am repetat tura de anul trecut de aici cand ne-a prins ploaia iar pe mine m-a udat bine ,neavand pelerina la mine.Si de data asta ,azi norii ne-au tot amenintat deasupra capului dar nu ne-a plouat desi imi doream acum ,avand pelerina in rucsac.Am urcat din Cernatu, pe str.Mihai Eminescu apoi am luat-o la dreapta pe niste stradute secundare unde am ratat intrarea pe o potecuta aproape invizibila.Ne-am intors din drum (intrasem pe vale) si la intoarcere am zarit potecuta .Am urcat pana in poiana mare unde am facut un popas (mancat tort) si unde am dat de o turma de oi.De aici am urcat in Saua dintre vf.Highis si Bradet de unde se vede Valea Garcinului , Carbunarea si Talfa.Am coborat pe drumul forestier pe Valea Morii din Turches cu bariera inchisa dar pe unde au trecut vreo 4 masini ....De la bariera intram pe un alt drum ce traverseaza valea si ajungem la Sapte izvoare.De aici pe stradute inguste traversam Baciu si ajungem la Telescaunul din Bunloc,il conduc pe Gica la orhidee.Fotografiem orhideele apoi spre casa pe jos pana in Darste de unde iau autobuzul pana in Brasov.





 Spre Valea Morii din Turches si varfuri din Piatra Mare.












 Tampa .
 In Saua dintre Highis si Bradet,vedere spre Valea Garcinului ,vf.Carbunarea si Talfa.
 Drumul ce leaga Turches de Valea Garcinului.


 Bariera incuiata(am verificat)si totusi au trecut 4 masini doar in rastimp de cateva minute....
 Spre 7 Izvoare.



 Bariera dupa traversarea vaii.

 O zona de padure defrisata.



 Varful Highis.
 Vf.Highis si Bradet.


 Valea Morii din Turches.

 Aici o vulpe mi-a taiat calea traversand drumul din poiana in padure.



 Turches.


 Biserica din Baciu.
 Gymnadenia conopsea.
 Orchis mascula.

 Gymnadea conopsea.
 Frumoase exemplare de Orchis mascula.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...