vineri, 19 mai 2017

Pe Lempes in cautarea orhideelor Neotinea tridentata.15 mai 2017.

Mai avusesem o tentativa de a fotografia orhideele de pe Lempes cu doua zile in urma cand am urcat cu Aurelia si ne-a prins o ploaie care avea sa tina cateva ore ,asa ca a ramas doar o tentativa...Acum ,l-am sunat pe Gica si fiind bucuros de o iesire pe Lempes ,am urcat din nou in cautarea orhideelor.De data asta vremea ne-a fost prielnica ,doar foarte cald,si ne-a lasat sa le cautam prin marile poieni.In cele din urma le-am gasit ,mergand la fix locul unde cresc ,loc dezvaluit de un mare iubitor de flora spontana care din intamplare le gasisera aici,din Sfantu Gheorghe ,caruia ii multumesc pentru informatie.Sunt persoane care nu vor sa dezvaluie locurile unde gasesc specii din flora spontana mai rare.Ce am gasit in poienile Lempesului ,veti descoperii in postarea de aici !

 Trecem pe langa Aerodromul Sanpetru si asistam la ridicarea in aer a planoarelor.




 Dictamnus albus (Frasinel).


 Gasim mai multe varietati de Neotinea tridentata.





























 O poza cu doi superbi caini ce insoteau doua tinere.
 Aici incropisem un mic adapost cu doua zile in urma unde am stat cca.doua ore pe ploaie asteptand sa se opreasca ,ceea ce nu s-a intamplat.



 Brasovul , Tampa,Postavaru si Bucegii in dreapta.

 Un cuib intr-o scorbura de copac de unde ieseau niste tipete stridente....
 Piatra Mare si Postavaru.

 Harmanul si Ciucasul in departare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...