vineri, 26 mai 2017

Pe Vaida,Grohotis, cautand orhidee,24 mai 2017.

O tura prin masivul Grohotis ,prin poienile muchiei Zimbru si Valea Vegyen de pe muntele Vaida,cu Deni si Gica .Am trecut pe la locul stiut de mine unde cresc orhideele Cypripideum calceolus (Papucul doamnei),o planta rara ce se regaseste pe lista rosie,dar care din pacate nu e protejata,peste cativa ani nu o vom mai gasi aici.Daca in 2014 erau cateva zeci ,azi am mai gasit 8 exemplare ! Aici se pasuneaza ,deci trec turmele de oi peste ele !Am avut parte de o zi ploioasa,ne-am udat in bocanci ,doar ca nu a fost frig sa ne inghete picioarele.Am tot urcat dupa harta lui Deni din poiana in poiana ca apoi sa coboram prin padure intr-o alta poiana lunga si de aici in vale,  de unde ne-am intors la masina pe un drum forestier recent pietruit si inchis cu o bariera.















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...