joi, 29 iunie 2017

Piatra Mare ,25 iunie 2017

O tura in Piatra Mare pana in varf pe clasicul traseu Drumul familiar cu Viorica si Marius.O zi torida de vara, deja s-a instalat canicula chiar si in varf de munte.Cautam niste tufe de rhododendron dar nu le gasim.Din varf cobor pe Muchia Ciorga,stiam ca aici sunt rhododendroni,dar erau mult mai jos si am renuntat ,urcand inapoi in varf .La coborare am deviat traseul pe la Piatra Scrisa ,unde chiar am gasit o tufa cu cateva flori si apoi am ajuns in poteca marcata pe sub peretii Pietrei Scrise.La coborare am facut un popas pe stancile din Prapastia Ursilor.La Dambul Morii ,nemaiavand autobuz spre Brasov  am fost ,,salvati'' de fiul meu care a venit si ne-a dus cu masina pana acasa.



Langa anexa cabanei,instantaneu luat de Marius...
Am urcat pe o stanca mai sus de cabana unde am facut un scurt popas .
Vedere spre Valea Garcinului.

La stancile ce marginesc platoul.


Spre varf...

Deasupra Valcelului Dracului,pe care am urcat vara trecuta.
Aglomeratie pe varf.

Din varf am continuat pe muchia Ciorga in cautarea rhododendronului ,dar am renuntat dupa doua varfuri, era undeva mai jos dupa varful din poza de mai sus.
Inapoi spre varf pe potecuta pe care venisem....
Langa varf deasupra unor stanci ciudate ce ma duc cu gandul la Ciucas.
O cruce a fost postata aici pe aceste stanci.
Spre Pietricica ,culmea pe care se coboara la Cascada Tamina.
Imensul platou alpin al Pietrei Mari.

Spre Bucegi.
Spre Postavaru.

Ai cui sunt acesti cai ,sunt lasati aici toata vara si chiar si iarna in zapada,se pare ca s-au adaptat in varf de munte,au supravietuit intemperiilor ....O intrebare fara raspuns!





Pe Piatra Scrisa.

Pe Piatra Scrisa.

Am coborat panta pe langa Piatra Scrisa apoi am iesit in poteca marcata cautand rhododendron.Am gasit doua -trei tufe dar era deja scuturat.

Am gasit si o stanca de catarat.

Piatra Scrisa.


Pe sub Piatra Scrisa ,un traseu periculos din cauza stancilor care se desprind din munte si cad in poteca.
Am reintrat in traseul de la urcare.


Poiana cu Urzici
Un popas la Prapastia Ursilor.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...