marți, 8 august 2017

Cascada Cailor si Lacul Stiol din Muntii Rodnei,20 iulie 2017.

Tot in a doua zi a circuitului am coborat din Pasul Prislop in Statiunea turistica Borsa ,unde am vizitat bisericuta de lemn apoi am urcat la Cascada Cailor ,de aici in Saua Stiol si mai departe pana la Lacul Stiol.La intoarcere am coborat din Saua Stiol la Telescaun de unde am luat bilet de coborare ce costa 20 lei o simpla coborare ,sau 30 lei dus-intors.Mi se pare totusi exagerat pretul si nici macar nu e cel corect de pe net,ultima actualizare e cea din 2015.Peisajele sunt superbe,marcajele bune dar ne-a topit caldura caniculara a acestei veri toride.De aici vom pleca spre orasul Borsa ,oras prafuit la propriu,de nu se poate respira,fara asfalt ,fara trotuare,ceva de neimaginat.Alo !Domn primar ,veti mai candida si la viitoarele alegeri ?Vom urca la Manastirea Pietroasa unde ne vom caza in conditii excelente.




















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...